Субота, 16.12.2017, 01:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Середня загальноосвітня школа №8 м.Кам'янського.

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Основні завдання і шляхи реалізації



    Сьогодні  основним завданням школи  –є  виховання  високорозвиненої творчої особистості, яка б  поєднувала в собі найкращі моральні якості. Враховуючи вимоги сьогодення ,  педагогічна  діяльність СЗШ № 8 спрямована на формування основних компетентностей , утвердження  загальнолюдських цінностей, розкриття потенційних можливостей і здібностей учнів.

Для розв’язання цих актуальних проблем,  а також для забезпечення впровадження в навчально-виховний процес  інноваційних форм і методів роботи, інформаційно-комунікативних технологій у закладі склалася система методичної роботи. Вона спрямована на підвищення теоретичного і професійного рівня вчителів, поглиблення, переорієнтацію, трансформацію педагогічних знань відповідно до створеної  інноваційної освітньої системи, проведення методичних заходів  з метою розвитку творчих можливостей педагогів, на комп’ютерну підтримку предметів різних циклів, вивчення та  поширення передового педагогічного досвіду.

 

Адміністрацією школи  розроблено план дій  з упровадження інформатизації і технологізації  у навчально-виховний процес. Проведені практичні заняття , семінари - практикуми з метою ліквідації комп’ютерної  неграмотності членів колективу; вчителем інформатики проведені курси за програмою «Основи інформаційно-комунікативних технологій» ( 12 вчителів отримали кваліфікаційні посвідчення ДОІППО); два вчителя школи пройшли курси «Інтел. Навчання для  майбутнього»; розширено спектр технічних засобів навчання.


Результатом цієї роботи школи є:


  • підвищення ефективності управління процесом навчання через упровадження інформаційних проектів , мультимедійних засобів навчання, використання комп'ютерної мережі Інтернет;
  • за рахунок варіативної складової робочого навчального плану  курс інформатики вивчають учні  5 – 8 класів. 




У деяких аспектах управління школа використовує інформаційно-комунікативні технології, а саме: створено автоматизовані робочі місця секретаря, бухгалтера, методиста. Навчальний заклад має електронну адресу та власний сайт. У планах педагогічного колективу на майбутнє є запровадження дистанційного навчання, залучення учнів до участі в конкурсах « Ведмедик», «Бобер» та ін.

 


Щоб успішно  втілювати інноваційні технології  у практику, вчителі школи постійно знаходяться в творчому пошуку в результаті чого формується власний стиль творчого мислення.





Вчитель забезпечує внутрішнє зростання дитини через співпрацю, педагогічну підтримку. Не  випадково кредо нашого педагогічного колективу: « Через співпрацю педагога та учня, високий рівень духовної  культури спілкування – до пізнання світу у всій його гармонії».

 

Навчально-виховний процес школи залежить від теоретичної, педагогічної, методичної майстерності вчителя. Саме тому пріоритетними напрямами роботи школи є:





  •   упровадження  інноваційних педагогічних технологій і сучасних форм організації навчально-виховного процесу;
  • удосконалення системи роботи методичних підрозділів;
  • підвищення професійного рівня вчителів;
  • розробка методичних матеріалів і програм;
  • творча самореалізація особистості через учнівське самоврядування;
  • надання переваги пріоритету моральності,духовності, здоровому способу життя як провідним компонентам гармонійного виховання всебічно розвиненої людини майбутнього;
  • вивчення, узагальнення, упровадження кращого педагогічного досвіду шкіл міста, області, України.

 Науково-методична робота школи організована відповідно до перспективного плану  її роботи над методичною проблемою 2010 – 2015 р.:   «Створення сприятливого середовища для розвитку та реалізації креативної особистості, на основі інноваційно-освітнього простору регіону». Для реалізації методичної проблеми в школі  працюють творчі групи вчителів, проводяться науково-практичні семінари, круглі столи, майстер-класи з упровадженням інноваційних методів навчання, презентації творчого досвіду вчителів. Робота проводить ся в таких напрямках:



  1. Інновації в змісті навчання та виховання.
  2. Упровадження інтерактивних форм і методів навчання й виховання.
  3. Інновації у формах і методах управління закладом освіти.

 В основу управлінської діяльності адміністрації школи покладено системно-цільовий підхід, спрямований для формування професійної компетентності, упровадження різних форм засідань педагогічної ради: ділова гра, педагогічна дискусія, круглий стіл, педагогічний ринг, аукціон педагогічних знахідок – перетворив педраду на орган, який об’єднує вчителів спільною турботою про сьогодення й майбутнє шкільного життя, дає змогу відстоювати свою позицію, створює умови для підвищення педагогічної майстерності. На засіданнях педагогічної ради , як правило, обговорюються питання, які передбачають та аналізують інноваційну діяльність педагогічних працівників, а саме: « Розвиток розумових здібностей та рис особистості в НВП»,  «Сучасний у  школі», « Шляхи розвитку творчої особистості учнів»,  «Моніторинг успішності. Аналіз  чинників, що впливають на результати успішності» і т. і.


Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz